28 Haziran 2010 Pazartesi

Metallica - Fuel

Metallica - Fuel




Fuel(Türkçe Çeviri)

Metallica

Yakıt ver bana
Ateş ver bana
Arzuladığım şeyi ver bana
Ah

Evet
Aç, kırmızıyı görüyorum
Adrenalin vuruyor, vuruyor beynime
Nitro bağımlısı, ölene dek boya beni
Ve kırmızı görüyorum

Siyah beyazın içinde yüz tane tampon
Dört at
Alın
S*ktir et onları, adamım
Beyaz parmak eklemleri sımsıkı
Siyah beyazın içinde

Yanıp duruyorum
Yakıt makinaları pompalıyor
Güçlü yanıyor
Gevşek ve temiz

Ve yanıp duruyorum
Yönümü değiştiriyorum
Susuzluğumu benzinle dindiriyorum

Yani yakıt ver bana
Ateş ver bana
Arzuladığım şeyi ver bana

Hey

Kemiğin ötesinde kızış
Geleceği yut, umudu tükür
Yüzünü krom boyasında yak
Evet, ah, evet

Köşeden sap, çarpacaksın
Evet
Ön farlar
gazete başlıkları
Bir eroinman daha, çok hızlı yaşayan

Evet
Çok hızlı yaşayan, hızlı, hızlı, hızlı
Ah

Yanıp duruyorum
Yakıt makinaları pompalıyor
Güçlü yanıyor, gevşek ve temiz

Ve yanıp duruyorum
Yönümü değiştiriyorum
Susuzluğumu benzinle dindiriyorum

Yani yakıt ver bana
Ateş ver bana
Arzuladığım şeyi ver bana
Ah evet

Ah
Yakıt ver bana
Ateş ver bana
Arzum

Yanıp duruyorum
Yakıt makinaları pompalıyor
Güçlü yanıyor, gevşek ve temiz

Ve yanıp duruyorum
Yönümü değiştiriyorum
Susuzluğumu benzinle dindiriyorum

Yakıt ver bana
Ateş ver bana
Arzuladığım şeyi ver bana
Ah

Yanıp duruyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder